Langkawi, George Town & Cameron Highlands

29 december 2017 - Cameron Highlands, Maleisië

Hi allemaal!                                                                     Check even het foto album :)

Hups naar Langkawi! Na een heerlijk 1e weekje in KL, werd het tijd voor de volgende bestemming. Onze eerste binnenlandse vlucht. Meteen al vertraging, maar dat blijkt heel normaal te zijn hier.

Ons eerste avontuur met een scooter. FANTASTISCH! Heerlijk het eiland verkennen en vooral de stranden, Haha! Tengah beach was onze favoriet. We hebben genoten van de rust, view en natuurlijk drinken uit een kokosnoot. Pantai Cenang street/beach was de hotspot voor de toeristen. ‘s Avonds kon je daar natuurlijk ook weer cocktails drinken met tof uitzicht. De laatste dag wilden we toch nog iets anders zien van het eiland naast de stranden. Met de scooter crossen naar the Seven Wells Waterfalls (wat dus in totaal zeven watervallen heeft en wij er maar twee van gezien hebben, oeps.. blond?)

Na 4 dagen genieten zat onze trip in Langkawi er alweer op. Next destination -> George Town. Dit kon natuurlijk met een boot rechtstreeks, maar dat was ons te duur. Dus wij met de boot, bus en het pondje. Dit heeft ons in totaal 10u gekost, maar we zijn weer een beleving rijker. Haha. Misschien kiezen we de volgende keer toch voor gemak ;).

Samen met Maks, een jongen die we ontmoet hadden in KL, deze trip gepland. In George Town hadden we een onwijs leuk hostel, waar we de avonden kaartspellen deden met verschillende mensen. Dit was eigenlijk ons eerste hostel waar iedereen zo onwijs sociaal was. De avonden gingen lang door & ook de barretjes werden weer bezocht. Met 3 Duitsers en Maks gingen we WEER een strand opzoeken. Met z’n alle op de slippers die kant op. Daar kwamen we erachter dat we i.p.v. de boot te nemen een hike gingen doen naar het strand. Ontzettend mooie tocht, maar pff wat was het warm. The view was AMAZING. Terug hebben we toch gekozen om de boot te nemen. Ruth: We zitten gewoon in een expeditie Robinson bootje, Hahaha.

Ennn weer door! Op naar Cameron Highlands. Staat bekend om de mooie omgeving en de thee plantages. Helaas was het weer koud en regenachtig. Daardoor hebben we ook meteen besloten om hier maar 2 dagen te blijven. Een tour gehad langs alle farms & plantages. Een strawberryfarm zonder echt lekkere en veel aarbeien: De meeste farms vielen ons tegen. Bij de thee plantage was het uitzicht echt geweldig! Ons favoriete lunch/snack is CHEESE NAAN. Die is hier wel het allerbeste!

Vanavond gaan we weer terug naar KL. Daar zijn we met NYE. 2 januari is het tijd voor land 2! Op naar VIETNAM 🇻🇳

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Elly Grit:
    29 december 2017
    Leuk om zo mee te genieten. Veel plezier dames!
  2. Andre Duim:
    30 december 2017
    WoW mooi hoor jaloers om het mooie weer daar
  3. Fiore Faddegon:
    1 januari 2018
    Happy new year dames!!! Geniet van jullie avontuur!!
    X Fiore