Our first days in KL!

14 december 2017 - Kuala Lumpur, Maleisië

Hi allemaal!

Onze reis begin maandagochtend al vroeg. Helaas krijgen wij op Schiphol te horen, dat onze vlucht van 06:50 was gecanceld. Na 4,5 uur wachten bij de Ticket Office werd onze vlucht omgeboekt naar de avond. In verband met de sneeuw was het nog steeds de vraag of het vliegtuig wel zou gaan... Uiteindelijk vlogen we na 3 uur vertraging te hebben toch nog naar Kuala Lumpur. Daar hebben we vanaf het vliegveld de bus en metro gepakt naar ons hostel. We keken onze ogen uit! Het gaat hier allemaal zo anders, natuurlijk is er ook een groot verschil qua temperatuur. Maar daar zullen we niet al te veel over zeggen!

In het hostel kwamen we twee Fransen tegen die ons de straat (bukit Bintang) met allemaal leuke barren lieten zien. Het was een leuke cocktail avond en een goed begin van onze reis. 😊😊

Door onze jetlag werden we pas rond 17:00u wakker, (Nederlandse tijd 10:00u ). Op naar de Patronas Twin Towers, dat zijn 2 super toffe gebouwen. Check de foto’s hieronder ;). Bij een straatresaurant hebben we onze eerste nasi goreng gehad, behoorlijk spicy! In Nederland zijn we natuurlijk ook weinig spicy food gewend, haha. Later op de avond zijn we weer terug gegaan naar Bukit Bintang, veel andere reizigers ontmoet en genoten van de cocktails.

Vandaag zijn we naar een ander hostel gegaan. Met onze backpack op de rug, de metro in en nog een paar km gelopen. Onderweg kwamen we ook nog langs China Town. Super tof! De rest van de dag zijn we aan het genieten bij een rooftop zwembad met 30 graden & een geweldig uitzicht!

Liefs Esmee & Ruth

1. Marco:
    14 december 2017
    Gaaf meiden. Ziet er super uit. Geniet er samen van. Ben trots op jullie.
  2. Melissa:
    Super leuk meiden!
  3. Stefanie:
    Super leuk!!
  4. Lidy:
    14 december 2017
    Hartstikke veel plezier met jullie reis. Zal mee genieten met jullie foto's en verhalen. Een soort afstandsvakantie!!
  5. Harco:
    Super dames! Geniet ervan
  6. Annie:
    14 december 2017
    Goed om te zien dat jullie reis echt is begonnen. We gaan jullie volgen!
  7. Annemarie:
    14 december 2017
    Zo te horen vermaken jullie je wel,Geniet er lekker van deze reis.
  8. Jacqueline Junte:
    Leuk! Kijk uit naar jullie volgend verhaal :). X Jacqueline
  9. Lidy:
    31 december 2017
    De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. En ik kijk uit naar het volgende verslag.